Monday 16 July 2012

Road trip to Falkenberg


I did a quick 40-minute session of abs and leg strengthening exercises this morning and then got ready to go. We were going to drive down to Falkenberg, picking smaller roads to get there and stopping along the way when we felt like it. My camera overheated from all the photos I took. We saw such great places, strange landscapes that were incredibly photogenic. A selection:

Tjolöholm

Morups tånge

Morups tånge

Falkenberg, Skrea beach

Falkenberg, Skrea beach

2 comments:

  1. UNDERBARA! Åh vad du kommer att älska kursen. Du gillar ju detta med bilder. Syns! Det är något speciellt med havet och västkusten.

    Jag tränade idag. Känns att det var ett tag sedan. Tror faktiskt löpningen blir enklare då jag får ordning på lite träning, för FY vad jobbigt det var. Jag borde ha kombinerat löpning och gym. Dumma mig.. ;)

    ReplyDelete
  2. Tack för dina fina ord! Och tack för den inspiration som du ger genom dina bilder!
    Jag tycker också det är bra att kombinera löpning och gym. Musklerna är liksom mer villiga att arbeta när jag sprungit en sväng. Men visst är det en skön känsla att få träningsvärk när man inte har tränat på ett tag?

    ReplyDelete